Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Pernilla - 29 mars 2008 12:39

Idag skulle jag handla en himla massa behövande saker som ex.

-En värmegrej som man har runt midjan på jobbet.

-Ett par vindtäta boxershorts som jag kan ha på jobbet.

-Novaluzid och Zon.


Det enda som jag hittade var det jag skulle ha på apoteket. Såå typiskt.


Alla på jobbet längtar till helgerna men inte jag. Förrut gjorde jag det, när man hade en familj så att säga, något att komma hem till.

De här två månaderna är inte roliga alls. Allt är ett enda stort kaos som bidrog till enorm magsmärta igår kväll när jag skulle gå och lägga mig. Så jag va uppe halva natten och hoppade, promenerade både inne och tillslut ute när klockan var 23:00-23:30 ungefär. Magen stannade pga stress, orolighet och äcklig mat till lunch igår.


Ikväll skulle jag bli bjuden på födelsedagsmiddag av Conny iaf. Så det blir nog skoj.

Imorgon är det tårta här och de jag vet ska komma är iaf Conny, Kevin och Lasse.

Och NEEJ alla fd grannar och bekanta i Norsborg: Conny och jag är INTE på G igen, kommer aldrig mer att bli heller. Vi är bara riktigt bra kompisar och det kommer vi nog alltid att vara. Ex kan vara kompisar.


Jag vill flytta nån jävla gång så jag kan börja få ordning på livet. Så jag vet vars jag har alla räkningar och prylar. Så jag kan komma igång och träna och kanske träffa nå folk så jag kan börja längta till helgerna igen.

Just nu känns allt skit och jag sitter här i Vällingby och tycker synd om mig själv för att jag inte har någon att umgås med.


De här prylarna beställde jag i nån katalog:



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards