Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg under augusti 2007

Av Pernilla - 25 augusti 2007 15:42

Idag så åkte jag till Solna o skulle prova på Thaimassage för första gången. Blev rekommenderad av maskinisten Kim på jobbet så jag tänkte jaa, va faan man måste ju prova.


Tiden blev flyttad till 12:30 från 12 pga hennes tjej blivit sjuk..för mkt chili fick jag höra..hrmm...

Så då tog jag bara 30 min.

Fick ett par pyjamasbrallor som jag skulle byta om till...I ett rum där det redan låg en tjej som blev masserad...Ett skynke emellan iaf..

Jag lade mig på rygg...Sen kom en tjej som sa: Hello..Sen bröt hela helvetet lös.

Hon smörje in ryggen med nån olja av nå slag som luktade starkt...lade över en handduk och gick barsarkagång på min rygg. Har aldrig upplevt en sån smärta nånsin..Trodde fan jag skulle börja gråta.


Hon körde igång med armbågarna o hela köret...Hon hittade direkt mina knutar som hon mörbultade totalt...Sedan tog hon tag i mina armar medan jag låg på mage o drog bakåt som fan...Tuttarna i luften...shiit tänkte jag...


Sen skulle jag sätta mig upp...drog med mig handduken som låg under mig och för att kunna dölja brösten..O hon körde på med armbågarna på mina stackars knutar...fy faaan va det gjorde ont. Jag satt skräddare..Sedan tog hon armarna mina över huvudet och satte ena sitt knä över mitt lår o drog som fan men jag ramlade åt sidan...haha..så började hon skratta...:)

Sen provade hon andra hållet o då knakade det till som fan...


När halvtimmen gått förbi drog jag på mig kläderna o vandrade ut till kassan...Betalade och sen gick vi ut...Jag bara gick...sa inte ett ljud än fast Conny frågade en massa saker...Jag va helt borta...Visste inte var jag va eller vad som hänt..Helt chockad...

Det tog nästan en timme innan jag va tillbaka på jorden igen.

Det känns mycket bättre i ryggen nu än fast domningarna i vänsterarmen inte gått bort...Men det hinner man inte med på varken 30 min eller efter bara en gång...Ska nog dit fler gånger, än fast det gjorde så jävla ont.


Det gjorde nog så jäkla ont för att jag är så spänd, alla muskler är ihopdragna och massa knutar o skit överallt. Skulle ha gått på massage för flera år sen..Men jag har skjutit upp det hela tiden..O då får man lida för det oxå.


När man börjar sånt här jobb så får man extrem träningvärk i början..Allt värker o skaver o gör ont...Musklerna får en reality chock..Faan lever vi? skrek nog dom...

O ända sen jag började har det varit problem med rygg/nacke..Så jag borde ha gått för länge sen...Massa nya muskler som ska få plats i min redan trånga rygg...Blodet flödar inte riktigt som det ska ut i armarna...


Snart ska jag börja med lite käk..idag blir det Oxfilé o grönsaker i ugnen med bakpotatis o kanske lite rötjut. :)

Sen blir det tattoomässan...Sen kanske bocken en sväng....


Sköt om er o ha en kanonhelg!


Det är bara Malin som erkänt sig vara en smygläsare...Jag vet att ni är fler, så kommentera för faan..Trevligare så!

Av Pernilla - 23 augusti 2007 17:30

Huh vilken vecka...Fredag imorgon, underbart!


Vi har haft en lastbilschaffis denna vecka...Han är väldigt..underlig...

det första han gjorde va o hoppa på mig..öhh va fan gör en tjej på en sån här arbetsplats osv...Skit ner dig gubbe ville jag bara säga...

Hörde han surra med Viktor..Han sa nånting i stil med: Jaa, vad bra ni har det som har en snygg gubbe o titta på under dagarna.

Jag ignorerade han fullständigt!!

Viktor sa sedan att jag inte skulle bli mig om vad han säger...Nää du, ingen risk! HAHA!


Kom även fram en utlänning o frågade vad vi höll på med så jag förklarade snällt..Sen vräker han ur sig att kvinnor inte ska hålla på med sånt här..Nähä sa jag, det går riktigt bra för min del iaf.

Jäkla puckon!


Förstår inte vad alla idioter stirrar på. Ha ni inte förstått att det är 2000- talet vi lever på...hoho..ingen big deal!

Det finns tjejer som kör både lastbil o grävmaskiner o som är platschefer o andra "mansyrken". Man känner sig som en jäkla apa på zoo när folk står o stirrar om dagarna.

Men jag försöker att inte bry mig men ibland blir man riktigt less o vill bara slå dom med skyffeln eller nåt. :)


I helgen blir det Tatuerarmässan på lördag...Lite rötjut o oxfilé först hemma!


Puss på er mina kära läsare! :)

O ni andra som jag VET läser min blogg(neighbour)..Ryktena går..Vet vilka ni är...haha...tråkigt som fan att ni inte kan lämna en kommentar!

Av Pernilla - 20 augusti 2007 17:50

Ingen som läser min blogg längre?

Inga kommentarer på de tre sista..hrmm...Ointressant?


*Ledsen i ögat*

Av Pernilla - 18 augusti 2007 16:29

I couldn't tell you why she felt that way
She felt it everyday
And I couldn't help her
I just watched her make the same mistakes again


What's wrong, what's wrong now?
Too many, too many problems
Don't know where she belongs, where she belongs
She wants to go home, but nobody's home
It's where she lies, broken inside
With no place to go, no place to go to dry her eyes
Broken inside


Open your eyes and look outside, find the reasons why
You've been rejected, and now you can't find what you left behind
Be strong, be strong now
Too many, too many problems
Don't know where she belongs, where she belongs
She wants to go home, but nobody's home
It's where she lies, broken inside
With no place to go, no place to go to dry her eyes
Broken inside


Her feelings she hides
Her dreams she can't find
She's losing her mind
She's fallen behind
She can't find her place
She's losing her faith
She's fallen from grace
She's all over the place
Yeah, oh


She wants to go home, but nobody's home
It's where she lies, broken inside
With no place to go, no place to go to dry her eyes
Broken inside


She's lost inside, lost inside... oh oh yeah
She's lost inside, lost inside... oh oh yeah


Avril Lavigne kan verkligen sätta ord till mina känslor

Exakt så här kände jag innan jag började på Peab

Gråter fortfarande när jag hör låten

Av Pernilla - 17 augusti 2007 14:19

Oj vad fort den här veckan gick. Mehmet kom o stressade ihjäl oss i Onsdags..Han o sina tidsscheman...oy vey

Både igår o idag har det gått extremt bra för oss. Victor terrade Pekka idag o sa "att medan han har kraffsat runt lite sand så har Pernilla då lyft nästan 4 ton plattor. Nu får du fan öka Pekka!" HAHA!

Då blir Pekka alldeles förstörd o börjar skrika som han brukar göra när man blir det minsta lilla upprörd...haha. Härligt gäng.

Vi fick Pekka o Samuel i onsdags mitt i dagen..

Kim(maskinisten)sitter bara o skrattar åt mig..Ingen ordning. Han tycker att jag är klantig som kunde stypa på samma platta 4 ggr...


Min rygg behöver massage. Har enbart lyft plattor sen i tisdags...Antingen lagt dom eller tagit bort dom...huga!


I helgen blir det nog lugnt...Nästa helg är det Tattoo mässan! Fan va skoj det ska bli!! :)


Hoppas ni alla får en kanonhelg!

Av Pernilla - 14 augusti 2007 17:18

 Idag ville Mehmet(platschefen)att jag skulle ta det försiktigt med rygg o dyligt så han frågade om jag ville till Väsby i en vecka o lyfta lättare plattor..visst tyckte jag. Så jag packade allt i ordning o drog vid 1 tiden.

Där var Olavi, Kurre, Kim(maskinist) o Victor(verkare).

Drygt som fan att åka hem sen.-...kom hem för typ 5 minuter sen..Åkte kl: 16:05...uscha!!

Varmt som fan i den där gula lilla jävla postbilen oxå..Conny ville ha Kian denna vecka...Han använder inte ens AC´n...:(


Jaja, tänkte visa mitt vackra jag idag på bild..:)


Av Pernilla - 13 augusti 2007 18:22

Igår fick jag nå ryck o ville att vi skulle riva väggen som vi surrat om så länge.

Joo då, fram med kofoten o jag började riva som en liten galning.

Så nu är väggen nere...så öppet o fint så..Nu återstår bara nytt golv o nya tapeter..sen självklart lite nya saker om man har råd sen..:)


Kom på jobbet, gick in o bytte om. Samuel satt på bänken, han frågade om helgen varit lugn..jag tittade upp på han och sa: jaa, eller vad tror du? haha!

Han höll på att dö av chock..VAD har du gjort?

hehe, lite öl krig sa jag...


Sen kom Victor..våran verkare..Men Pernilla, ha du fått stryk?

Haha sa jag, du skulle se killen jag slogs med..haha..nämen sen förklarade jag som det egentligen hade skett...Han tryckte fram att jaa, om nån skulle lyckas så skulle det ju vara jag..hrmm..hur ska man tolka det?! :)


Mehmet sa inte ett knyst..haha..han vågade nog inte...Det första alla tänker på är: Kvinnomisshandel. Men kära vänner, så skulle aldrig fallet vara.


Man märker hur alla runt omkring jobbet tittar på en..alla som frågar efter bussen blir alldeles..öhh...haha..helt sjukt egentligen.


Jaja, några veckor blev dommen för ögat iaf..men men, vi får väl se, jag har bra läkött. :)


Kram på er alla söta!

Av Pernilla - 12 augusti 2007 09:33

En vecka jobbad, gick skitbra. Lite nytt folk, bort med de gamla, riktigt skoj.

Va på bio med Kevin i onsdags o såg Simpsons The Movie, den va helt ok.


Igår tog Conny o jag en heldag på stan. Vi strosade runt, tog en kaffe o tittade på folk o bara mös. Riktigt soft dag. Käkade en tidig middag på Papa Gallo, sedan tog vi t-banan till Hötorget o köpte ris på en liten kinesisk butik på Olof Palmes gata...Så vi kom hem med en säck thai ris på 5 kg.


Sedan tog vi några bira med grannarna. Lasse o jag satt o retades lite o till slut hällde han öl innanför tröjan på mig så jag hällde lite på hans tofflor sen bröt hela helvetet lös...haha...Så det slutade med att idag har jag en kanonfin blåklocka under höger öga..:)


Idag ska man handla, tvätta, åka till ett gym o spana in läget om vi ska välja det gymmet eller ej...


O imorrn blir det jobba igen..

Snygg bild va?! haha

Och ändra bara dagen gammal klocka...hihi...gruvar mig för veckan som kommer...illa!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards