Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Pernilla - 27 mars 2008 17:48

Jag har planer!


Tänkte för mig själv att jaa, nå fan skulle det vara riktigt skoj med en längre resa efter man är klar med utbildninge..

USA! ÅHH ännu roligare..


Har eventuella funderingar på att åka till USA o köra en liten roadtrip, se massa saker, träffa lite härliga människor  sånt ungefär sensommaren/början på hösten kanske 2010.


Är det någon som är det minsta halvintresserad så hojta för faan till.

Det måste vara nån som är rolig, lättsam o ha lite jävlar anamma annars suger det. Ingen tör bangare som i början säger åhh va roligt men sen när det börjar närma sig.-.nää...jag ha mycket här med ex jobbet nu eller nåt sånt...


Man kan ju spåna lite iaf....


******************************


Idag flummade jag runt i Kista centrum för att köpa tårta tills på måndag till gubbarna. Det måste man om man fyller år så jag kände pressen.

Gick till Konsums bageri o surrade med en utländsk kvinna och oj oj oj vad man kan missförstå varandra. "Kan man beställa en tårta nu och den är klar på måndag?" frågade jag... "nää, vi stänger på söndag"säger hon...

-"jaaaaa, men ni öppnar ju på måndag igen" säger jag.

-"nää, vi stänger på söndag" säger hon

Jaa, ni förstå ju att allt blev knas. Och jag började förlora mitt humör och där kom räddningen, en svensktalande kvinna.

Så det visade sig att de faktiskt skulle stänga på söndag, Konsum skulle flytta. HAHA tänkte jag och frågade efter ett annat konditori och fick vägbeskrivningen.


Till slut hittade jag ett väldigt fint konditori som verkade populärt värre, va en jäkla massa folk där. Och jag fick en hel pärm att kika i oxå...Så det blev en 20 bitars värsting chokladtårta för 500 kr. Jahaa, där rök min budget. haha!


Nu är det fan bäst för gubbarna att de äter upp allting, annars blir jag arg!!


C ya


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards