Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Pernilla - 24 mars 2008 13:42

I Onsdags efter jobbet bar det av till Arlanda. Hungrig som en gris checkade jag in och letade efter ett ställe att käka. Va bra att Max har öppnat tänkte jag o gick dit till den överbefolkade snabbmatsrestaurangen.

Hade bara käkat en liten sketen sallad på mötet på PEAB kontoret på förmiddagen så ett "minimål" satt väldigt bra.


Flyget var försenat 30 minuter men till slut kom jag iväg. Hamnade mellan två affärsmän på tredje raden.


Myste med mamma o syrran på onsdag kväll. Riktigt mysigt.

Träffade Elin på tordag eftermiddag, vi käkade på La Rochelle och vandrade sedan genom galleriorna och köpte lite grejor.


I fredags åkte mamma, syrran o jag till Saxnäs som ligger ungefär 31 mil härifrån Övik. Moster, morbror och mormor o morfar har stuga där.

När vi kom dit efter en riktigt härlig resa med massor av sång så va Frida, Mormor, Morfar, taxen Amir, Golden Zera o Emma där.

Under helgens gång har vi kört en massa skoter, min favoritsysselsättning. Pimplade gjorde mamma, syrran o morfar. Vi har solat i den underbara fjällssolen. Blivit bruna o ätit god mat. Helt underbart.

Mn går o lägger sig vid 22 tiden sedan klivar man upp vid 7-8. Så mysigt. Älskar Saxnäs.


Igår åkte vi hem till Övik igen. Resan bestod av ännu mer sång och skratt.

Åkte till Frida idag o fixade ögonbrynen. De va de värsta hon sett enligt Frida. hmmm...mobbing. Men nu är de färgade o plockade. :) Ont som faan gjorde det.


Sedan hann mamma o jag med en promenix o handlat ha vi gjort. Ikväll blir det inbakad fläskfilé med vitlök. MUMS!


Imorgon 09:40 bär det av till Stockholm igen...

Bilder kommer från Saxnäs senare!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards