Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Pernilla - 25 mars 2008 14:06

Jag tycker att resan till Saxnäs var riktigt rolig. Många skratt o mycket sång i bilen dit och hem.

I Saxnäs var det ungefär 180 cm snö. 20 cm mer än förra året. Helt galet, men sen så var det aningen kyligare oxå. Mellan -8 i solen till -17. KALLT!


Man fick ju nästan frostskador när man skulle raca på skotern som jag då tycker är absolut roligast. Helvetet va skoj det är att dörna på både på isen o i skogen. Älskar att köra skoter. Den vackra dagen jag flyttar till Övik ska jag köpa en skoter som kommer att trivas i Saxnäs. :)


Är riktigt sugen på en 4-hjuling oxå men jag är ju inte gjord av pengar heller. Älskar allt som har hjul o speed. Men sen så ha man ju varit med om en hel del på våra svenska vägar oxå. Alldeles för mycket för en tjej som bara fyller 23 år nästa måndag. Men jag lever fortfarande!


Under de här dagarna i Övik fick jag min syster Malin att börja digga Björn Rosenström ännu mer. Han har ju andra skivor än "låtar som är sådär".


Här kommer lite bilder:


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards