Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Pernilla - 6 mars 2008 20:35

Imorgon är det fredag...Då jobbar man till 13:00. Skönt!!!

Det har varit en extremt seg vecka.

Jag har varit riktigt trött varenda dag o kvällarna har slutat redan vid 20-21 tiden.

Omställningen, avslut av ett förhållande, flytt, stress inför nya flytten, ny arbetsplats, nya kollegor, tatueringen, frustration över krångel med analoga kanalerna på tv´n. Allt det har resulterat i utmattning.


Men nu har Weman kommit till jobbet så stämningen är mycket bättre.

Det låter som att syster min är redo att åka ner hit igen o hjälpa mig flytta åter igen. Så det känns enormt bra och jag känner lättnad.


Så nu sitter man här efter ett härligt samtal med moderjord i typ 1 timme o en skön dusch o lyssnar på Chris DeBurgh - Lady in red

En av världens mest underbara låtar.


Imorgon är det äntligen fredag men tyvärr har jag mycket på schemat imorgon.

Eter avslut på jobbet 13:00 så bär det av till Statoil för tankning av lilla Gula Faran som gubbarna i Solna döpte den till. Sedan ska jag nog vandra till Vällingby Centrum för att spana in Systembolaget. Sen ska jag ha tvättid från 16:00 o mellan tvättiderna ska jag äta en fet jävla pizza.


Lördagen bär det av till Botkyrka. Ska hämta lite saker hos Conny, Lasse ska greja med bilstereon o Conny, jag o eventuellt några av hans badmintonpolare ska till Söder o ta några pilsner. Vi skulle egentligen åka in med Lasse, men han är en BANGARE! haha. Där får du för det oxå Lasse!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards