Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Pernilla - 13 mars 2008 17:45

Undra om det bara är jag som inte har något liv och sitter o spanar bloggar halva kvällarna....hmmm


Jag funderar starkt på att skaffa en töt liten kissemisshane som sällskap.

Alltid mysigt att komma hem till någon, o inte fan blire nå jävla tjat eller tjaffs med en kisse heller. Skönt! :)


Jag funderar även starkt på att efter deklarationen surra med banken och skaffa en ny bil. Jag blir galen av att ligga i innerfilen hela tiden...Biljävel!

Den hostar o hoppar fram....:(


Grabbarna på jobbet är helt galna. Weman o maskinisten Niklas är nog fan värst. haha....Bleka anus? haha Jaa, det svider nog...Jaa, så mycket galet såå, and i loooove it!

Det ska vara så på jobbet, man ska ha roligt och det har vi trots skitväder o diskutionsbara högre uppsatta folk....


Nu hörs Rosenström för fullt i datorn!! Min idol! haha! 

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards