Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Pernilla - 11 mars 2008 19:11

Idag bar det av på kurs i Ulvsunda industriområde på Mornington Hotell.

Jag som tyckte jag var i tid ändrade mig snabbt när jag såg köerna...såå typiskt mig.


Kursen hette: Trafikanordningar och markarbeten i offentlig mark


Jag körde fel o vimsade runt, höll på att köra över en mopedist osv..Typiskt mig. Till slut kom jag fram och hittade parkering. Vandrade fram till receptionisten o tyckte att hon skulle guida mig rätt. Hon tog mitt namn men det fanns ingenstans o vi provade företagetsnamn, kursens namn men näädå..Till slut kursledarens namn och jaa, grattis! Blev uppskickad på 6:e våningen.


Hittade rätt i sista sekunden och kursen var riktigt bra tyckte jag. Man fick sig en funderare om hur i helvetet man beter sig i både trafiken och på jobbet. Säkerheten!

Kommer att tänka annorlunda varje gång jag ska ut i vägen och jobba igen.


Conny ringde när jag käkade och sa att han inte kunde festa med mig ute när jag fyllde år...nähää...Varken helgen innan eller före....Fan va tråk.

Kommer att spendera min födelsedag alldeles allena....:(


Jaja, imorgon är man tillbaka på jobbet igen. Känns bra! Hörde att Bersa skulle dit idag så det hoppas jag på. Han är rolig!


Over and out!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards