Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg under februari 2011

Av Pernilla - 22 februari 2011 14:27

Sen jag va sjuk sist började jag med Mivi Total. Och det har fungerat bra.

Kommit igång med träningen, än en gång.

Det blir tyngre och tyngre att komma igång med träningen efter varje gång man är sjuk. Tur att jag har bra vänner som peppar mig. Tack till Emelie & Jeanette.


I söndags var det yoga som stod på schemat, som de flesta söndagar.

Träningen gick bra, handla kalkon, torsk och grönsaker på vägen hem.

Hann med att tvätta och gjorde en supergod middag beståenden av kalkon, paprika, lime, chili, vitlök och durumnudlar till det.

Söndag natt sov jag väldigt oroligt, vaknade flera gånger av magknip, vred mig och kved. Till slut vaknade jag vid 02:30 tiden och rusade till toaletten för mitt livs värsta magsjuka.

Efter den första kaskaden vilade jag, sen va det dax igen och så fortfatte resten av natten.

Idag har jag inte spytt men jag får inte behålla det lilla jag ätit idag, är helt utmattad.


Imorgon måste jag försöka ta mig till vårdcentralen. Måste kolla upp en gång för alla vad det är för fel på mitt imunförsvar. Har ju provat allt nu.

Hoppas ni andra slipper denna vinterkräksjuka, men om ni redan lyckats fått den, krya på er!  

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards