Mitt liv i ett nötskal

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

..

Av Pernilla - 3 oktober 2010 20:44

Läste min underbara vän Cherstins blogg och kopierade detta från henne:


Du heter: Pernilla Katarina Svensson(snart Flodström)
Smeknamn: Kärt barn har många namn; Pillan, Penis, Prillan osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Nobodys home

Vad tror folk om dig? Ingen aning, förhoppningsvis att jag är en ärlig, rak och öppen människa.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina tatueringar
Vad säger du för att imponera på någon? Försöker aldrig imponera, är mig själv, take it or leave it.
Hur imponerar man på dig? Ärlighet varar längst.
Brukar du skratta för dig själv? hahaha ooo ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det blir bra de, puss o kram

Var bor du? I min 2a.
Trivs du där? Jajamensan.
Äger du några Converse: Nope. Men en massa andra skor. hehe

Brukar du bli för full: hehe ett tag sen sist faktiskt..
Är du allergisk mot något: Laktos, tomater och nickel.
Har du haft sex idag: hahaha näää
Nästa mål i ditt liv: Att bli betongare.

Hur svarar du i mobilen: Pernilla
Vem ringde du senast? mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att de var i Uppsala..
Antal timmar sömn inatt: 7-8 timmar

Sov du ensam: Med mammsen blev det inatt. Annars alltid ensam.
Brukar du komma i tid: Ja faktiskt oftast iaf...
När mår du bra: När jag härjar runt på jobbet och när jag besöker Övik!
När blev du fotad senast: Öhhh...på fyllan?

Hur känner du dig nu: Trött faktiskt...blev en lång dag.
Vanligaste färg på dina kläder: Mest svart, grått och blått..:)
Vad tycker du om dina fötter: Love them!! :)
Vad saknar du: hmmm...ett kärleksfullt förhållande...tro ja...

Hade du en bra kväll igår: Ja superbra kväll med mamma o syrran!! :)
Favoritdryck på morgonen: Vatten & kaffe
Rakar du benen: Inte på vintern!! Vinterpäls, jobbar ju ute för fan!
När brukar du oftast gå och lägga dig: 21-22 tiden, kliver ju upp för tuppen!

Är du blyg? Ibland faktiskt..
Sysslar du med någon idrott: Ett tag sen sist, mest styrketräning fö ryggen hemma.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: attraktion vid första ögonkastet, men kärlek..njää
Har du spytt offentligt: hahaha jo för många gånger..

Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: njaa, beror på..Mammas kärlek är man ju bortskämd med iaf.
Vad gör du i morgon: Ledig från jobbet för att umgås med mamma! Underbart!
Vad är det värsta du vet? Oärliga, falska, vidrigs människor. urk o blä!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? En del...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hmmm...vet ej..
Vad längtar du till? Morgondagen med mamma och kryssning med gubbarna, ska bli skoj som fan!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaaa!!

Vad använder du för shampoo? LÓreal
Vad är det finaste du fått? Bra vänner och familj.
Hur gammal är du: 25 år ung!!
Du samlar på: Mynt tydligen...Ska växla in de imorgon..
Gröna eller röda äppeln: Båda går fint! mums!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma.
Gillar du golf: Moderatbandy...hmm..
Vilken tid gick du upp idag: vid 7-8 tiden...
Har du sovit i din egna säng inatt: japp.
Har du strumpor på dig nu: jajamen

Är det okej att gråta: Absolut, lätta på trycket är skönt!
När grät du senast: För nån vecka sen, av ren frustration.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ny lägenhet, ge en del till mamma o syrran!
Bär du glasögon eller linser: har läsglasögon..de är i nån låda tro ja..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hahaha nej nej. Jag går efter kvalite!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Alldeles för tidigt enligt många.
Vill du gifta dig: Kanske...isf inget traditionellt bröllop med vitt o sånt..
Vill du ha barn: Ja, jag tror de.

Solar du ofta: Nä..
Är du bra på att laga mat: Har blivit bättre iaf.
Är du flygrädd: nope!
Hur vig är du: hahaha nä kylskåpet här.

Är du musikalisk? Älskar musik men kan fan inte sjunga.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Tror du på ett liv efter döden: Vet faktiskt inte vad jag ska tro om det, hoppas.
Tycker du om sushi: vågar inte.

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn & guacamole..mums
Bor dina föräldrar tillsammans: nej!
Har du tandläkarskräck: ooo ja!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Kan man lugnt säga..
Biter du på naglarna: ibland.

 
 
Elin

Elin

4 oktober 2010 06:59

Hoppas du haft en härlig helg med din mamma och syster :)

http://elinsphoto.blogg.se

 
cherstin

cherstin

6 oktober 2010 22:36

kryssning? vad kul! :)

http://bovington.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 17 mars 2011 12:51

Tänk vad 1 år går förbi fort. Utan att man egentligen lever det. Helt otroligt att ett samtal med en främling kan rasera alla murar man byggt upp under 1 års tid. Känner att jag tagit ett lite större kliv in i vuxenlivet idag. Tagit itu med en ...

Av Pernilla - 22 februari 2011 14:27

Sen jag va sjuk sist började jag med Mivi Total. Och det har fungerat bra. Kommit igång med träningen, än en gång. Det blir tyngre och tyngre att komma igång med träningen efter varje gång man är sjuk. Tur att jag har bra vänner som peppar mig. T...

Av Pernilla - 17 december 2010 21:36

Nu va det länge sen, igen. Kommit igång med träningen sen ett par veckor tillbaka och det känns riktigt bra. Träningsvärk både från gympassen och jobbet. Leker armerare för tillfället.Snart, om exakt 4 dagar är jag i Örnsköldsvik! Fan vad jag längtar...

Av Pernilla - 14 november 2010 13:55

Världens bästa mamma kom ner med kusinen min och två av hennes vänner. Det var fullt hus här i fredags, middag i kista, öl, cider, vin sen begav sig Frida och hennes vänner till city för festandet. Mamma o jag såg lite på tv, snackade en massa oc...

Av Pernilla - 5 november 2010 13:48

Oj mina vänner va länge sen det var nu jag skrev ett inlägg. Har haft fullt upp och inte direkt varken orkat eller velat skriva nåt. På jobbet går allt superbra, trivs som satan och alla gamla konfliker är utredda. Känns otroligt skönt vill jag l...

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards