Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Pernilla - 17 mars 2008 20:15

Det är ju väldigt trevligt att inte ens kunna hälsa på varandra utanför arbetet tycker jag....Fy fan va förbannad jag va i morse.

Träffade en person på macken o han tittade på mig, inte ett hej ingenting.

Kiss my ass tänkte bara jag.

Åkte 5 sekunder efter honom vidare till jobbet. Men nå fan satte staketet för...Han kunde inte ha lämnat det öppet när han visste att jag kom..nää de vore ju dumt.

Rusade in i kojan, skitförbannad, smällde o for med grejorna så gubbarna undrade om det va PMS varning eller nåt men så var inte fallet.

Och alla andra retar sig oxå på just denna person. Så tråkigt!!


Men en positiv grej i det här skitvädret är iaf att herr Grip kom idag. Känns skoj. Då blir det nära för han när han ska släppa av mig på Arlanda på Onsdag oxå! :)


Imorgon ska Therese(hennes lägenhet jag hyr)visa lägenheten. Så jag har städat så gott jag kan o rensat upp lite här så man kan se lite av lägenheten iaf.

Skulle egentligen ha begett mig till Connys jobb idag o lämnat extranycklarna till Atosen men jag hade ingen lust att glida runt i den där jäkla bilen i detta väder.


Trevligt med snöstorm när man jobbar ute....Eller kanske inte direkt. Väderbiten torde man bli...känns....skumt...Brist på annat vettigt att skriva...Ska avsluta detta pladder nu...

Bara två jobbdagar till, sen är det ledigt!! Mys!!




Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards