Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Pernilla - 1 mars 2008 21:48

Idag åkte jag tunnelbanan till Skanstull, där väntade Conny o Kevin. Jag köpte en chokladbit o vatten sedan traskade vi vidare i regnet till Östgötagatan o till East Street Tattoo.


Efter ett tag kom Johan som skulle tatuera mig. Jag visade han den jag tänkte göra och vars och han såg med ens fundersam ut.

Han sa att allt inte skulle få plats på min lilla underarm så han gick o skissade upp vad han tyckte skulle passa efter jag sagt vad jag ville ha.

Efter 5 minuter kom han tillbaka och visade skissen och jag tvekade inte en sekund. Satan så snygg den var.


Jag var lugn som en filbunke och såg mest fram emot att göra den. Kan du tänka dig, Elin? haha!

Jag berättade för Johan att min smärttröskel var minimal och han sa bara jamen det är lugnt, vi börjar lite lätt så får vi se hur det går.

Och det gick så grymt bra, han tyckte jag var jätte duktig än fast jag hade skrämt han att jag var en klenis. haha :)


Sedan pröjsade jag och han skickade med en salva gratis för han som stod bakom disken hade försvunnit. haha!


Sedan åkte vi till Papa Gallo(min favorit restaurang)på Götgatan och käkade en enormt god middag. Oxfilé..mums...Efterätt blev det oxå jobbigt nog...Camembert med glass o hjortronsylt.


Efter denna brakmiddag åkte vi till min lägenhet och såg på Melodifestivalen tråkigt nog. Jag hatar melodifestivalen. Musiken suger för det mesta, inte min smak direkt. Men Björn Gustavsson är ju enormt rolig som tur är.


Det känns så enormt bra att Conny o jag kan vara så himla bra kompisar som vi är. Visst har vi fortfarande känslor för varandra och det kan vara jobbigt ibland men det känns så himla bra. Vi pratar fortfarande om allt. Vi har trots allt delat 3 år av våra liv tillsammans och varit bästa kompisar under den tiden.



Av Pernilla - 1 mars 2008 12:49

Nu ska jag snart bege mig till tunnelbanan för att åka o tatuera mig...

Här kommer en musikvideo som jag diggar rejält!


Lyssna o njut!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards