Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Pernilla - 29 maj 2009 20:42

Jag trodde det bara skulle vara ett gäng pensionärer och sussie o jag på Vinyl kryssningen men oj så fel jag kunde ha då.

Satan så skoj vi hade. Vågar inte skriva alla detaljer så skäms ni allihopa för mig.

Efter en middag som går att ifrågasätta så va det bara att tuta o köra.

Uppklädda o fina med mina röda skor o läppar bar det av till Fun Club och härlig 60-70 och 80 tals musik.

Där skakade vi våra lurviga länge länge. Träffa grymt härliga människor i alla åldrar. De som jag gillade som fan va ett syskonpar från Mora. Härliga brudar i 50+ åldern med tatueringar o massa jävlar anamma.


Sen drog vi till discot o skakade rumpa till RnB och Cotton Eye Joe mitt i alltihop. Då vägrade jag.

Massa härliga karlar fanns det på båten oxå, jävligt nice.

Blev skitmånga drinkar o aningen mindre vatten så sendrag satt ju fint sådär vid 5-6 snöret.

Jag sov hela 30 minuter den "natten"..eller ja..morgonen...sov från 7 till halv 8 eller nåt...

Sen va det frukost som hägrade. Fan va nice, älskar frukost. Frukter, juice o massa gött pålägg. Mums!

Martin Timell var även närvarande på båten och en kille i badring och några filmteam så klart. Det kan hända att mina händer råkade hamna på ljudkillens rumpa i förbifarten sådär...skumt värre...vet inte hur det gick till...hahaha!!

Jag är sjuk på riktigt!


Mina händer vandrade på karlarna och dansparens jävla klackar på mina skor...AJAJ folket! Hade en blåning på foten och en reva på benet och strumpbyxorna är helt slutkörda, sönderrivna och smutsiga.

Fråga inte hur...haha


Jaa, en riktigt galen och askalas kanon kväll/morgon på Cinderella som följdes av en mysig o mumsig frukost och ett besök på Spaavdelningen där även Martin Timell trampar in.

Sen sov Sussie o jag i 2 timmar sen klev vi upp igen och gick upp o satte oss på soldäck o myste i solskenet!


40 timmar och jag ha sammanlagt sovit 2,5 timme.

Nu ska jag sova!


 

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards