Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Pernilla - 10 maj 2009 13:07

Jaaaa, vilken jävla kväll då!

Vi kom iväg lite sent...va i stan efter 12 nångång....Hade bara druckit 3 öl vid den tiden och va inte ens påverkad så målet va för det första att ta ut pengar när vi kom till Medborgarplatsen sen pissa o sen dricka lite drink...mmm White Russian! Mumma!!


Jaa, in på GK for vi o drack som fan gjorde man. Den första White Russian drog jag i mig farligt fort, även den andra, den tredje och den fjärde...

Femte fick jag även i mig fort men den sjätte blev liter jävligare, efter halva slog det till i skallen, rejält. Jävlar alltså, hela dansgolvet blev som Lusthuset på Grönan.


Jea, nästa gång, snälla se till att jag inte dricker så jävla snabbt, har fan ingen kontroll på drickandet när man kommer igång alltså, galet!


Jaa o där dog kvällen för min del.

Men innan dess hade vi fan grymt skoj, än fast det inte fanns direkt nå karlar att spana på, inte ens ungkötte va nåt. Skandal!

Kan ända hända att man levde hoochie mama livet vid bardisken och att mina händer va nånstans där de inte borde va...Minnet sviker, tack gode nån!!


När Jea o jag lämnar GK o lyckades gå runt kåken o sen ner i tbanan med mycket hjälp av Jea...Mina ben ville inte riktigt bära mig eller gå rakt.

Riktig fjortisfylla...Illa vill jag lova. Det va länge sen som fan som jag va så där full.

Åkte iaf till Slussen där Jea klev av för att fortsätta sin resa till Gurraberra.

Jag försökte i lugn o ro med blicken extremt fokuserad på sätet att fortsätta min resa till tcentralen för att sedan med många om och men försöka ta mig ner till Spår 11.

Där nere står det fanimej 10 vakter o jag hajar till och går runt bergsväggen istället för att gå på perrongen, då hade jag väl inte fått åka hem iaf...

Lyckas ta mig till min sida av perrongen med extremt stabila steg..haha...

2 min tills Akalla tåget kommer....ooo äntligen!!

Lyckas ta mig på och sätter mig längt fram i tåget, fokuserar blicken på killens jeans som sitter mitt emot mig och försöker slå igen ögonen och det gick fan bra.

Nån gång under resan hemåt så lyckas jag alltså somna för jag vaknar av att de som sitter bredvid mig, samma kille och hans tjej o polare sparkar till mig på foten. Jaaaa jag är vaken, halvt skrek jag och ryckte till.

De frågade vart jag skulle av och jag sa nåt med jaa, inte än iaf, ska till Akalla...Jaa okey sa dom, försök att inte somna. De klev av och jag slog igen ögonen igen, men somnade inte iaf. Jag blundade mest för att koncentrera mig.


Jaa, jag lyckades komma hem, slet av mig skorna på vägen o snackade med Jea i tele hela vägen. Va lika bra de, fick till o med hjälp med att få upp dörren till källaringången så jag kunde ta hissen upp sen. Tack grannen från ingången bredvid.


Idag är ingen bra dag för fröken Pernilla Svensson vill jag lova.

Hur mår ni idag? Hoppas ni hade en mycket trevligare lördag natt! :)




Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards