Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Pernilla - 21 maj 2009 12:05

Igår blev det utgång med grabbarna grus från jobbet.

Blev upphämtad av Niklas, Gripen o Viktor, sedan bar det iväg i sossecontainern till Sveavägen och Dovas. Det det blev lite öl och Janne anslöt sig till oss.

Mina fötter hade redan gett upp på mig.

Vi gick till Hard Rock för att käka. Satte oss ute, för alla röker utom jag.

Frös som fan klockan va ju ändå efter 19 tiden iaf o värmen håller inte riktigt i sig efter solen gått ner.

Grabbarna fick sin mat de hade ju beställt samma o jag väntade på min men den kom aldrig. O det blev massa missförstånd men Viktor gick o fixade det och min mat skulle komma om 3-4 minuter.

De där 3-4 minutarna övergick till 15 minuter. Killarna hade käkat upp och jag va grinig. Alla som känner mig vet ju hur jag blir utan mat.

När de hade käkat upp gick vi in och försökte hitta ett bord, en servitris skulle leta upp ett bord för 5 och under tiden gick vi och satte oss i baren och väntade.

Då vänder vi oss om och jahaa, där står tjejen som skulle fixa bord till oss i typ presentaffären och säljer t-shirts....öhh.jahaa...

Ingen mat och inget bord. Jag va inte speciellt trevlig då vill jag lova.

Men till slut fixade bartenderna allt, både bord och min mat.


Det blev lite cosmo för min del(först gången för det oxå)kvinnligt i allt..haha.

Hade ju en svart klänning, svarta strumpbyxor, rött pärlhalsband, röda örhängen och röda klackskor så jag kände mig ju ganska kvinnlig iaf.

Men rapen efter cosmon förstörde allt och Janne tyckte jag rapade som en hel karl och väntade bara på en värsting brakare. haha


Kvällen fortsatte till Pub Anchor där det va smockat med folk, mina fötter hade vid den här tiden helt gett upp, groggen ville inte ner och ögonen åkte igen.


Niklas va oxå lite less och Gripen kunde åka hem när som helst så vi drog men Janne o Viktor stannade kvar.

Men det va en rolig kväll iaf. Kul att ses utanför jobbet liksom. Inte alla gånger det händer.

Tack pappa(Gripen)för lånet av jacken, det av riktigt kallt där ett tag.

Så jag tar skorna i handen och vi går till pgaraget.

Under bilresans gång blev det en hel del snack om kärringjävlar o karlslokar. haha! Jaa, alla är inte helt frisk men alla karlar o fruntimmer är inte alla lika varandra.


Idag kommer mamma o syster!!! Underbart!

Nää nu ska jag tvätta o sen ska jag möta Jeanette i city för utbyte av påse.

Kramar!!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards