Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Pernilla - 3 maj 2009 21:16

Min nya favoritlåt.

Otroligt sensuell röst karln har.


Lyssna och njut!

Av Pernilla - 3 maj 2009 13:48

Igår va en väldigt fullspäckad dag för stackars Pillan! hehe

13:30 bar det av från Centralen till Uppsala för en ritkigt mysig eftermiddag/kväll med moster Pling Pling, morbror GPS, kusin Emma och vän Katrin.

Det blev lite sightsing i Uppsala, tittande och aningen mer förstående av ungkött, god middag, grymt sällskap, några öl och en jäkla massa skratt!

Underbart!

21:09 bar det av från Uppsala till Estocolmo igen för en helkväll med Jeanette.

Det bar av direkt till Göta Juck för en aningen seg start på kvällen med tanke på att mina ögon höll på att falla igen på tåget hemåt.

Men sedan blev det lite White Russian istället för öl och lite mer folk så då ökade röjandet på lite mer.

Sen efter nåt klockslag, då en full, svettig men ack så grym människa klev fram, dansade arslet av oss till en 60tals låt då jävlar blev det röj i elitklass.

Vi dansade o hade så grymt roligt, svetten rann, jag konsumerade nog upp hela servettförrådet på Göta Källare.

Kom hem efter 4 tiden...Trött o jävlig.

Hade dock ett väldigt trevligt samtal med en afrikansk tjej på perrongen och till Solna Centrum.

En av grabbarna på Göta Juck knackade mig på axeln när jag skulle ner till spår 10,11 så jag surrade även en hel del med han och rådde han att inte svara "Petra" i telefon. haha!


Nää fan alltså en riktigt grym kväll, Jea!

Vad hade ni för er i helgen??

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards