Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Pernilla - 6 maj 2009 18:55

Alltså denna vecka har sedan måndag morgon 06:30 varit emot mig.

Allt har gått åt helvette hela veckan. Inget har gått som jag vill alls, allt blir bara skit o pannkaka hela tiden.

Inget funkar med planeringen, maskinisten ska lägga sig i allt o försöka planera och det driver mig till vansinne.

Folk terroriserar mig och jag bara skriker o använder hemska ord som säkert sårar. Men va fan jag orkar inte vara världens lyckligate dagarna i ända och alltid bjuda på ett leende bara för att gubbarna vill det.

Jag har fan mina dåliga dagar jag oxå, och just denna vecka blev alla dagar dåliga.

Ont i ryggen, nacken och massa annat skit.

Och nää ingen mens denna vecka..Otroligt va?


Nämen det känns bara lite för mycket ibland när folk förväntar sig att jag alltid ska vara glada, pigga Pillan med ett stort leende på läpparna.

Är jag inte det så har nåt hänt..Men nää så är ju inte fallet.

Det har ösregnat o jävlats idag precis när det är så jäkla bråttom att sätta tätningsmattorna på sulor/pelare/plintar/väggar.

Regn och sätta mattor går inte alls ihop. Det går inte alls!


Och liksom på toppen av allt så kan vu ju börja ta inträde på Etapp 1 i Kista!

Jaa, vi kanske är apor, älgar eller något exotiskt djur från Tanzania inte vet jag. Men intressant är det iaf tycker folket som fan antingen måste vara arbetslösa eller ha grymt långa luncher som hur länge som helst kan stå o glo ner i våran grop. Jag blir sååååå less ibland på detta folk.

Visst kan jag tänka mig att många kikar ner o bara kollar läget men att stå där o hänga i staketet i flertal minuter är riktigt irriterande.

Man känner alla blickar, man känner sig utstirrad och det stör!


Nää i badet nu med min hemska rygg.

Vill begrava mig i choklad o nån mysig film i helgen.

Nån som gör mig sällskap o vill höra mer på mitt gnäll?


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards