Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Pernilla - 17 maj 2009 19:26


Dagen började okey, vaknade innan 8 och klev upp, mumsade på fil, musli och russin. Sen blev det en dusch o city vid 11:30 med Sussie.

En lite shoppingtur. Hittade en enkel svart klänning på H&M, smycken på Glitter och ett svart/rött "Fall Out Boy" armband på en mysig liten rock/punk affär.

Det hanns med lite glass o kaffe i solen i Kungsträdgården.

Massa roliga minne och härligt snack.


Iförrgår surrade jag med Conny, vi är ju fortfarande vänner. Jag klagade på ryggen men sa att jag o en jobbarpolare skulle besöka World Class på måndag. "Jahaa, det blir att du tränar en gång där då" kom svaret.

Jamen fan va trevligt att mitt ex som jag va tillsammans med i 3 år, sambo och förlovad verkligen känner mig. Och har dessutom mage att vara arg på mig för att "jag inte va mitt riktiga jag" under vår tid tillsammans.

Men ursäkta mig Mr fucking Evenholt att jag va på väg att hitta mig själv strax innan vi träffades och att jag inte hann finna mig själv riktigt innan vi började träffas och att jag totalt tappade bort mig under förhållandet.


Han påstod att jag inte var en sån person som avslutade saker..Vad fan menas med det? Ge mig ett svar på när nåt sånt skulle ha hänt och nää just det, han hade inget svar på det nä. Ha man inget att backa upp sina påståenden med ska man fan hålla truten oxå.

Jag började som anläggarlärling för 2 år sen och jag har fan inte gett upp iaf.

Jag flyttade till Stockholm, bröt upp ett förhållande, saknade mamma o syrran så jävligt att jag grät fan varje dag under 2 års tid men jag är kvar.


Kan ni komma på nåt jag har påbörjat men inte avslutat?
Det står helt still för min del.


Jag tror att herren i fråga bara är lite sur för att jag äntligen hittat mig själv, självförtroendet i topp och trivs verkligen med den personen jag blivit utan han.


Här kommer inköpen på bild iaf.

Tänkte ordna svarta strumbyxor och röda högklackade skor till.

Blir förhoppningsvis lite punk/rockigt då. :)

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards