Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Pernilla - 27 januari 2010 17:12

Idag va man uppe med tuppen(den nya tuppen, inte jobbtuppen)dvs klockan 8.

Började baka grekiskt lantbröd efter frukosten.


Och mums vad goda dde blev. Att jag va en jäkel på att baka bröd visste jag inte.

Sedan åkte jag till Kista, köpte snus, handlade kuvert, ingredienser till muffins o frimärken.


När jag kom hem från Kista och hade lyckats hamna mitt i stormvädret så blev det muffinsbak.

Banan och blåbär muffins.

Jag tyckte smeten va förjävla seg men jag har bara bakat muffins en gång förr.

Men sedan efter jag fyllt formarna så ser jag smörpaketet och faaaan...Glömde att he i smör. Ojjjj...Undra om det smakar illa då?


Men det smakade gott, de blev lite torra i min smak men de går att äta.

Det blev bara 6 st stora amerikanska muffins men jag ska nog göra en till sats på fredag eller lördag. Jeanette vill ju smaka oxå. :)


Hur har er dag varit?



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards