Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 10 januari 2010

Mys

Av Pernilla - 10 januari 2010 23:41

Man blir alltid uppskattad när man kommer till mamma o syrran, inte minst av djuren.

Tre kissekatter och en australisk terrier.

De ska kammas o busas med, mitt jobb.

Och man får ju såå himla mycket kärlek tillbaka.


   Freja gillar ju att vara nära. Här ligger jag i soffan och hon på ryggstödet.


Här har jag en så kallade Boaorm. Hon ligger gärna hemskt nära. Perfekt nackstöd.


Ser det ut som man blir överöst med kärlek eller vad??


Saknar redan mamma, syrran o alla djuren.




  

Av Pernilla - 10 januari 2010 14:54

Så less på att bli dömd.

Alla som känner mig vet att jag är en väldigt öppen person.


Något jag kom fram till att jag ville vara för att jag mådde så jäkla dåligt när jag höll allt inom mig och fick lov att besöka en psykolog.


Men att jag ska behöva bli dömd? Trist, men det verkar man få stå ut med.

Men att man ska behöva få nån jävla morallektion? nää

Personer som inte vet nåt egentligen borde hålla igen truten och sluta leka psykolog.


Igår va jag på en riktigt trevlig Babyshower hos Madde. Många trevliga tjejer, god mat, goda skratt och några skräckhistorier om barnafödande.

Min första Babyshower so far.

Men till sommaren kanske man få gå på en till. Min kära vän Cherstin ska nämligen få tillökning i familjen. Grattis vännen, så himla glad för din skull.


Nu ska jag nog pallra mig till affären o handla lite mat. Inte gått utanför dörren än.

Måste komma igång o måla hemma eller nåt, blivit så jäkla lat på sista tiden nu.

Men så blir det ju när man är ledig, och det suger.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards