Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Pernilla - 14 januari 2010 12:54

Den här veckan har känts riktigt seg.

Sover mycket så jag ha fått lov att ställa väckaren för att jag hasa mig ur sängen nån gång.

Va o hämtade alla kläder o grejer på jobbet i tisdags. Ingen anledning att de ska vara kvar där när markgubbarna snart är klara.

Satte på kaffe och inväntade gubbarnas sista rast.

Det blev massa skitsnack o starkkaffe. :)


Igår fikade jag med Conny i Kista Galleria på Wayne´s.

Roligt att ses det va riktigt länge sen nu faktiskt.

Efter det så åkte jag hem, hämtade en julklapp som jag ännu inte givit bort och åkte till Barkarby.

Svängde in på Media Markt och fick tillbaka 550 kr som jag senare gjorde av med på Bauhaus när jag köpte färg till sovrummet.

Fick tråkigt nog även vittna snatteri. Men de tog han! Bra!!


Så nu idag ha jag vare på en skön promenad samtidigt som jag surrade med handledaren Gripen. -6 grader ute, perfekt.

Har spacklat och slipat lite i sovrummet.

Har iaf nånting att göra i helgen, måla måla måla! :)


Känns skönt att ha nåt att göra men faaaan vad jag börjar bli less på att vara hemma. Vill tillbaka o jobba, träffa folk o snacka skit.



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards