Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Pernilla - 3 januari 2010 17:55

Igår åkte Elin o jag till Cherstins lägenhet för att festa med hennes pojkvän Jimmy. Vi surrade nog om allt mellan himmel o jord och hade det riktigt roligt.

Vi knatade ner till O´learys och träffade på Carro o Malin.

Vi lekte även match making...hihi...:)

Efterfesten blev hos Stefan Sjölander och där spelades det gura, munspel och sjöngs för fulla muggar. Elin o jag som redan kommit fram till sen länge att vi inte ha några direkta sångröster sjöng iaf. Men Malins stämma lät oerhört mycket bättre.

Jaja, roligt hade vi iaf. Kvällen avslutades på Kebab City där vi fick skynda att trycka i oss pizzorna medan dom städade och blängde lite på oss för vi inte åt tillräckligt fort.

Sedan delade Elin o jag en taxi hem.


Kom hem strax efter 4 tiden och öppnade dörren till en skällande australisk terrier som va så himla glad att man kom hem.


På torsdag kl 14 går mitt tåg från Sundsvall. Mamma o syrran ska köra ner mig.

Tisdagen ska man spendera hos Frida på hennes salong o få håret fixat och på kvällen blir det nog fika med Elin, Malin o Anna.

Mamma o syrran jobbar.

Veckan kommer att gå så himla fort och tomheten kommer redan krypandes.

Snart varit här i 2 veckor.


Alltid lika tråkigt när man ska neråt landet igen.

Och inte kommer jag att vara här den 21 januari heller när mamma fyller 49 år och det känns riktigt trist.


Hoppas nån ringer snart så man få börja jobba igen så man ha nånting att göra.




Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards