Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Pernilla - 26 september 2009 11:59


Igår blev jag kär.

I en luden larv.

Jag hade varit vid kojorna och kollat läget då jag ser en luden pryl på vägen.

Böjer mig ner och försöker plocka upp den med mina stora vinterhandskar men det gick inte så bra, tog tag i luddet och la den i handsken.

Den fick bo på min handske i hela 15 minuter.

Jag ville ta hem den men min jobbarkompis Bärsa tyckte inte det var en bra idé så jag släppte ut den till friheten igen intill landningsbanan.


  


Visst va den fin?


Efter larven så hittade jag en liten groda och en nyckelpiga som jag räddade undan stora stygga grävmaskinen.


Nu ska jag göra mig iordning o åka o sola sen tänkte jag storhandla för veckan.

Sen ska jag ta tåget till Östertälje för att sedan bli hämtad av en riktigt riktigt fin kille.

Ska bli en väldigt trevlig lördag kväll.


Vad ska ni göra ikväll?


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards