Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Pernilla - 24 september 2009 19:03

Denna vecka ha jag jobbar innanför grindarna på Arlanda med grabbarna grus.

Peab är på flera ställen o grejar. Lägger en massa rör gör vi.

Det är roligt att få träffa Bärsa, Gripen o Micke o Christer. :) Härliga gubbar.


Jobbar då enbart med Bärsa, men jag gnäller inte, han är störtskön o vi ha samma kiss o bajs humor.:)

En massa maskinister o lastbilssnubbar i kojan oxå. Fullt hus!


Ska bli en riktigt riktigt rolig lördag. Något jag verkligen ser fram emot.


Så här söt är man i gummistövlar i lergropen min.

Skitig är man alltid, vet inte hur jag lyckas riktigt..

  


Här är maskin med toket i jag gått med i ett par dagar...


     


Såhär roligt hade jag i fliset efter jag blivit informerad om att vi skulle fylla igen 30 meter vi schaktat o gräva om igen.

Då istället för att gråta blod tog jag tag i min kreativa sida och skapade detta. haha


Så här enormt söt är man på jobbet. hahaha


Haft en helt okey vecka på Arlanda iaf, fått gått mestadels själv o gått med maskin. Men det är så himla bra folk där och arbetsledningen är bra!

Hade stövlar, t-shirt, mina skitiga byxor, pippilotter och döskallemössan.

För att citera maskinisten: "Du ser enormt sexig ut" hahahahaha

Imorgon är det kort dag, slutar 13:00. Skönt!

Vad har ni för planer i helgen??






Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards