Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Pernilla - 7 september 2009 20:02

Är såååååå trött o oerhört less.

Hittade en flygande påse med innehåll idag. Det var en bh sthl 80B i denna påse och jag skickade lärlingen till Twilfit för att åerlämna plagget så de kunde hitta dess ägare med hjälp av medlemskapet hon hade.


Annars så är jag en orolig människa. Jag ska till vårdcentralen imorgon.

Ringde Jea o hon fick prata lugnande med mig att jag inte hade något att oroa mig över osv. Hon är en sann vän, jag har inte många sådana.

Det känns riktigt roligt att hon o jag kommer så otroligt bra överens. Fast vi är så äckligt lik varandra men ändå så olik som tur är. hehe.


Saknar min Elin så uscha. Känns roligt att jag ska boka flyg till Umeå i slutet av september. Ska bli roligt att komma o se hur Elin o Tobbes nya fina lägenhet ser ut o spendera Halloween med dom i en fin fin utklädnad.


Sköt om er gott folk, låt hälsan vara med er!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards