Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Pernilla - 16 september 2009 16:16

Jag har haft en nog jobbig vecka så nu på eftermiddagen när jag, en traktorförare och en annan markgubbe höll på att slänga asfaltsbitar i traktorns skopa, klämmer jag tummen.

Precis när jag o traktorföraren hade slängt på en stor bit så kastar markgubben oxå en bit så min tummen fastnar mellan, jag rycker åt mig handen o kväver ett skrik.

Både ville kolla men jag fortsatte att kasta asfalten, ignorerade smärtan fullständigt. Men tillslut gick det inte och AJAJAJAJ!

Skinnet på tummen precis vid avtrycken sprack. Nageln sprack oxå nedanför nagelbandet.


Jaa, ultimat otur denna vecka, bara att konstatera.

Hur lever man ett liv utan tumme egentligen?

Man gör ju precis ALLT med tummarna. Håller saker, greppar saker, bär saker...jaa herregud.

Så hela min vänster sida är knas nu.

Blåmärket i armvecket, blåmärket på bröstet och sprucken tumme på VÄNSTER sida såklart..


Jaa gott folk, idag blir det unnardagen. Pizza nästa.

Ska sitta här o tycka synd om mig för jag har såååå ont. :(

Hoppas dejten till helgen blir bättre så nåt denna vecka blir bra iaf.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards