Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Pernilla - 11 september 2009 15:10

   Nu börjar det bli dax att lämna Kista Galleria. Känns skönt.

Ska dit i början av veckan. Då blir det bara jag, Fredrik, Alex o Stefan.

Men sen i mitten eller slutet av nästa vecka så måste jag till ett annat bygge.

Vart är det ingen som vet än, känns tryggt...

Snygg blåning jag fick av blodprovet i onsdags..haha..

Man brukar ju få en liten blåning men jag lyckas mestadels få en riktigt fin en.

Hade slutat jobbet, handlat mat sen ställer jag mig i hissen o ska upp till min lägenhet då jag ser nåt skymta till på armen, kollade för jag trodde jag hade lyckats skita ner mig som vanligt men shiit värsta blåningen. haha




Fin va??


Ikväll blire lugnt o fridfullt, älskar fredagar. Bästa dagen på hela veckan.

Slappa, se på tv, sitta vid datorn, läsa, sova. Underbart!!

Imorgon blir det ju middag o bio med Jeanette. Blir så bra så.

Känns härligt med en lugn helg så man kan vila upp sig.


Vad ska ni pyssla med i helgen?


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards