Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Pernilla - 13 september 2009 12:56

Igår bar det iväg till city och en middag och bio med Jeanette.

Jag, sen som vanligt stressade iväg och kom bara 10 min sent tro ja..:)

Medan Jeanette var i tid för en gångs skull. haha. Vi är riktigs tidsoptimister.


Middagen och serveringen på Harry B denna gång går ju faktiskt att diskutera.

En servitris va så oerhört trevlig medan den andra va så jäkla otrevlig så man ville slå skiten ur hon.

Jag beställde medium på min oxfilé men fick den blodig och uscha blodig mat är inte gott.

Men snäll svenne som man är så säger man inget. Ett misstag. Men jag blev mätt iaf.


Filmen på bion kändes lite trög i början men herregud vad alla skrattade till slut. När filmen var över kom applåderna att dåna i den gigantiska lokalen. Jag hade köpt biljetter på balkongen, riktigt trevligt.

De bästa scenerna visas inte ens på trailern.

Jag rekommenderar starkt denna film till alla komedi älskande människor därute.


Det blev sent för mig igår efter jag hade kommit hem innan 12 slaget. Satt uppe på msn till 02:30 tro ja.

Så imorse blev det sovmorgon kan jag lova. 10:30 slog jag upp ögonen och inte gjort mycket vettigt sen dess.

Bara kommit fram till med mamma i luren att pappa har verkligen ställt till det.

När jag ska träffa karlar på en dejt så känner jag mig oftast otillräcklig, ful och dum.

Jag söker alla deras fel och avvisar dom på en gång innan jag ens lärt känna dom.

Konstigt som fan och måste ändras.


Nu ska jag ner o hänga den lilla tvätt som blev denna vecka innan jag ska iväg o handla veckans mat.

Hoppas ni haft en bra helg!'


http://www.youtube.com/watch?v=8-wMe9vxkWI

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards