Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Pernilla - 31 mars 2009 18:54

Jaa, idag fyllde man 24 år.

Grattis gamle tant fick man av sin syster...hrmm...


Dagen börjde lugnt som tur var.

När jag kom till jobbet så slänger Grodan fram två chokladkakor och säger Grattis.

Va faan, kan inte trycka i mig två chokladkakor....Så jag mutade maskinisterna som hotade med att de inte hade nån kontroll över vart gruset skulle hamna om jag inte gick o köpte en tårta.


Så dom blev glada och nöjda och en av dom bjöd mig till o med på glass o kaffe vid 11 rasten. :)

Så snälla gubbar jag har då!


Jobbat på som ett tok idag, skyfflade ut 3 skopor grus ner bakom sponten...Det var hyffsat underminerat, inte alls bra. Uscha...Bara 5 cm tjock asfalt som håller upp...aj aj!


Men jaa, i det stora hela så har jag haft en riktigt bra födelsedag!

Än fast jag inte fått träffat släkten denna dag.

Så på fredag kväll är det tårta här om det är nån som vill komma.


O Jeanette, Elin, moster, morbror, mormor & morfar, syrran, mamma o kusin Emma ska ha ett stort tack som ringde/sms o terrade mig idag!

Faan hoppas jag inte glömde någon.


Kraam på er!




Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards