Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Pernilla - 8 mars 2009 17:32

Igår kom Jeanette hit vif halv 9 tiden o vi drack, lyssnade på musik o gjorde iordning oss o surrade en himla massa.

Åkte in nån gång där senare...Till Chaplin Bar...Betalade inträde, tog en öl och kollade runt...Lammkött...enbart...näää, ska vi dra lr? JA!


Så vi stapplade ner till Blue Moon Bar och tog en drink lite öl och dansade för fullt. Lite mer vuxna karlar där.

Hade riktigt roligt tills jag ser Jeas ögon börjar rulla bakåt...Full eller överfull? Och framför allt, övertrött. Nää, lite vatten på det här så kanske det blir bra tänkte jag och gick till baren.

Så vi drack lite vatten o surrade med lite folk sen blev det tröttsamt så vi drog.


På Blue Moon Bar lyckades vi tydligen även hamna på bild..jaa, jag vet inte..Tycker inte alls jag ser ut som mig själv där...

Hade en mysig fortsatt kväll iaf. :)


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards