Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Pernilla - 7 mars 2009 14:09

Satt o pratade med mamma på förmiddagen och det var så himla härligt att höra henne säga att hon tyckte jag var den ärligaste människan hon kände!

Det värmer och det är något jag är oerhört stolt över att jag är.


För det finns så otroligt många människor som ljuger om de mesta konstiga saker liksom.

Jag uppskattar ärlighet mer än något annat det är därför jag är ärlig mot andra och förväntar mig att de ska vara ärliga tillbaka men det är mycket begärt av många har man märkt.

Och det är synd tycker jag.


Och ibland verkar det som man fan har mer stake än vad karlarna har.

Stake, ärlighet och raka rör. Ska det vara så svårt att finna hos människor?

Nä istället ska det kommas med ursäkter och undanflykter o massa sånt skit.

Nää det gillar jag verkligen inte.


Jag trodde att en viss person var en ärlig och uppriktig människa men jag verkar vara ute o cykla i badkaret. Synd...

Men det finns fler människor att umgås med så..man får väl leta sig vidare då.


Så till alla ärliga människor där ute! Sprid det vackra med ärligheten och smitta av er på fler människor! Det behövs!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards