Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Pernilla - 11 mars 2009 14:05

Jaa, igår fick vi ungefär en decimeter snö här nere och än fast vårat jobb blir så oerhört mycket drygare och slitsamt så är det ju alltid roligt med snöbollar.

Så det var ungefär 30 gubbar mot mig. Jag vet inte om jag är född retsticka eller hur det är, men jaa, antagligen. haha!


Och det fick man ju sota för med attacker från alla håll och två skoper snö över mig av Janne.


Och igår när jag surrade med syrran på kvällskvisten så kände jag att jag fick lite ont i halsen, brukar få det ibland om jag snusat mycket eller när man ska bli sjuk. Hoppas så klart på den första men aj då så fel man kunde ha.


Gick och la mig vid 21 tiden igår. Skulle upp på kurs i dag men skickade ett sms till min verkare vid 02 tiden i natt och skrev att nää ingen kurs för mig, ligger med feberfrossa.

Feberfrossan varade heeeela natten till 13 tiden idag. Jag sov alltså 16 timmar!!


Jag har alltså influensan. Kroppen är helt stendöd, springer på toan o pissar heeela tiden, ryggen håller på att säga upp sig totalt och min hals o skalle vill separera.

Uschhhh, vid såna här tillfällen hatar jag verkligen att bo i sthlm själv utan mamma eller nån som bor nära mig.

Så jag va nyss tvungen att trycka i min 2 voltaren och vänta nu så jag ska orka att gå o handla lite mat iaf.

Uschh så less o trött jag är.


Nää nu blire nedbäddning igen...

Hoppas ni mår bra allihopa!!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards