Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Pernilla - 15 mars 2009 15:54

Nää nu är jag på krigsstigen och väldigt fundersam...

Min hjärna snurrar på helvarv och jag behöver bolla detta med er...


Vad har hänt med alla karlar?

Alltså karlar, ni vet, riktigt män som är bestämda, muskulösa, går rakryggade, ärliga och raka o lite ovårdade i håret osv. Vart är dom?


Nu springer man runt o ser bara små taniga saker med superstajlade frisyrer som knappt vågar säga halv sju liksom.

Är det här vad jämnställdheten har lett fram till?

Nää jag vet inte alls...

Har så många frågor o tankar i skallen så jag blir galen snart.


De flesta förhoppningsvis som läser min blogg känner mig och vet att jaa, jag är ganska burdus, framfusig, rak på sak och ärlig.

Jag kör med raka rör så man inte ska bli förvirrad liksom.

Jag tycker inte jag är fööör framåt o skriker åt folk eller så utan jag är ju även snäll, rolig o allt det där.

Kanske man skrämmer bort dom stackarna?


Är det en kille som spanar in en på krogen och jag inte är intresserad så möter jag ju hans blick tillslut och då skakar jag på huvudet. Sååå klart, nu behöver inte han slösa energi på mig längre.

Är det inte bättre så?


Jag skulle uppskatta om folk gjorde så mot mig om de inte var intresserad liksom. Jaja, men man är ju inte lik allihopa heller.


Men karlar som försöker undvika en o fjanta på istället för att säga som det är rakt ut såna borde ju..oj oj oj...jaa, jag blir less på såna som varken har ryggrad eller stake.

Så jag känner att jag har mer stake än sådana veklingar.


Nää hörrni, vad säger ni om detta?

Det borde ju finnas en hel hög folk med åsikter om detta så kom igen nu, va anonyma om ni inte har stake och släng in en åsikt!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards