Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Pernilla - 20 mars 2009 21:41

Jaa, det är vår och idag va första jobbdagen efter denna långvariga pissförkylning.

Och oje vad drygt det var. Jag som va så taggad igår kväll.

Men jaa, det gick iaf..


Jag har bara sån lust att få massa energi och bli en sån där jobbig träningsnarkoman.

Jag fick en fråga på internet vad jag hade för hobby?

Hobby..ehh...vad?

Är inte hobby liksom sånt som man fyllde i på raderna i vännernas kompisböcker när man va typ 10 år?

Finns det folk som har tid med en hobby nu för tiden?


Jag fick mig en riktig funderare och tänkte länge och näää jag har fan ingen hobby alls. Shiit!

vad gör jag här i livet förrutom att jobba, festa, sova o terrorisera mamma på telefon liksom?


Hrmm...Så idag efter jobbet gick jag o köpte en stock snus, en cykelpump och ett lagningskitt till cykeldäck.

Jag ska laga min cykel och bege mig ut!


Och Jea, när ska vi börja träna? Blir tokig snart...Kanske borde bli fullt frisk först men..jaa..snart..


Jag går fan för mycket på gammal tråkig vardagsvana alltså, inte alls bra.

Snälla nån ryck mig ur denna tristess!!


Det måste ju finnas tusentals saker att göra...BMX fick jag som ett förslag, boxning vore väl skoj..eller klättervägg(gick ju så jävla bra i skolan..haha), paintboll...nämen va fan som helst?


Jaa, alltså ha ni nå förslag så hojta till o joina mig för faan!


Kram på er o ha en riktigt grym helg nu!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards