Mitt liv i ett nötskal

Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Superhelgen i detalj!

Av Pernilla - 23 juni 2008 19:18

Övik!

Onsdag morgon hämtade mamma mig, åkte hem till syster och vi satt o surrade på som aldrig förr.

Klockan 13 hade jag tid hos Frida så dit va jag o fixade lite färg o klippning. Blev nice.


Elin o jag skulle egentligen ut på onsdagskvällen men så blev inte riktigt fallet. Vi blev avsläppt vid Systemet där det inhandlades diverse alkoholhaltiga drycker sedan gick vi flåsandes upp till Helenas Pizzeria(som vanligt, haha)och där avnjöt vi världens godaste pizza.

Sedan med varsin bira i handen begav vi oss ner för memory lane(Nolaskolan)för att sedan landa hos Anna Olsson där vi satt o surrade o drack lite och sedan kom Malin Isaksson.

Vi bara satt o surrade och hade det riktigt trevligt, men sen när fotbollen började på tv började jag bli riktigt trötter så jag va hemma vid 11-12 tiden. Kanonkväll!


Torsdagen skulle jag köra syster till BASP där jag själv blev sittande och sög på lite kaffe o surrade på. Sedan åkte vi hem, jag duschade, syrran käkade lunch. Jag skulle hinna träffa Elin och vi skulle utbyta presenter innan det bar av till Umeå för henne igen. Jag o syrran åkte in till stan för att köpa presenter till Elin(Hon fyllde ju 23 i lördags)och gjorde ett par fynd. hehe.

Det var extremt roligt att kika på kassörskan på Åhléns när hon skulle slå in en rosa Björn matta till Elin. haha! Extra mycket tejp sa jag! haha!

Sedan hade vi nöjet att få träffa Emma Törnqvist dessutom!!

Torsdagen var riktigt lyckad. Avslutades med öl och Nintento Wii.


Fredagen va det hulligan fest i Stubbis! hehe! Hade så enormt roligt tills jag o Jocke somnade på soffan och syrran hade gått o lagt sig i Ingela & Pers säng. haha! Helt slut på som artister. Solen gjorde verkligen sitt.


Lördagen skulle jag egentligen ut med Emma o Frida och dessutom skulle jag träffa Jeanette Ramnitz men jag var alldeles för trötter och mamma/syster kär den kvällen så det blev inget av.


Dessutom som toppen på allt så träffade jag en gammal bekant som satte sig bredvid mig på planet. Hon hade träffat kärleken i Umeå men nu hade de flyttat ner till hans hemstad Stockholm. Så vi bytte nummer. Skitskoj!


Hoppas ni andra oxå haft en riktig kanonhelg!!

Lite biler tillkommer: Märkte nu efter många efterfrågningar av helkroppsbilder på mig, har fan inga alls...helt knas att jag har nog gått ner en del i vikt. skoj!!


 
 
Ingen bild

mamma

23 juni 2008 20:02

Du kan verkligen konsten att skriva, är så roligt att läsa din blogg. Tycker det är så roligt att du och Malin kommer så bra överens./Snuttisen min!

 
Elin

Elin

23 juni 2008 21:18

Snyggo där :) Kul att du kommer hem snart igen. Ring nån kväll så fixar vi biljettbokning.

http://elinstorm.blogg.se

 
emsan

emsan

24 juni 2008 12:44

nöjet var helt på min sida!! ;)

http://rockisdelicious.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 17 mars 2011 12:51

Tänk vad 1 år går förbi fort. Utan att man egentligen lever det. Helt otroligt att ett samtal med en främling kan rasera alla murar man byggt upp under 1 års tid. Känner att jag tagit ett lite större kliv in i vuxenlivet idag. Tagit itu med en ...

Av Pernilla - 22 februari 2011 14:27

Sen jag va sjuk sist började jag med Mivi Total. Och det har fungerat bra. Kommit igång med träningen, än en gång. Det blir tyngre och tyngre att komma igång med träningen efter varje gång man är sjuk. Tur att jag har bra vänner som peppar mig. T...

Av Pernilla - 17 december 2010 21:36

Nu va det länge sen, igen. Kommit igång med träningen sen ett par veckor tillbaka och det känns riktigt bra. Träningsvärk både från gympassen och jobbet. Leker armerare för tillfället.Snart, om exakt 4 dagar är jag i Örnsköldsvik! Fan vad jag längtar...

Av Pernilla - 14 november 2010 13:55

Världens bästa mamma kom ner med kusinen min och två av hennes vänner. Det var fullt hus här i fredags, middag i kista, öl, cider, vin sen begav sig Frida och hennes vänner till city för festandet. Mamma o jag såg lite på tv, snackade en massa oc...

Av Pernilla - 5 november 2010 13:48

Oj mina vänner va länge sen det var nu jag skrev ett inlägg. Har haft fullt upp och inte direkt varken orkat eller velat skriva nåt. På jobbet går allt superbra, trivs som satan och alla gamla konfliker är utredda. Känns otroligt skönt vill jag l...

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards