Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Pernilla - 26 juni 2008 16:54

Uscha denna veckan var den värsta på riktigt länge.

I måndags va man ju helt slut på från helgens bravader.

Tisdagen jobbade jag från 06:30 - 22:00 va totalt död när jag kom hem.

Skulle in o hämtade mina kläder så det bara va o sätta sig i bilen o åka hem efter vi va klar så jag gick till bodarna och upptäcker till mig förskräckelse att det var totalt igenbommat. Jävla securitas!!

Så jag ringde Victor som i sin tur ringde runt till typ 20 vaktbolag men ingen hade hand om våra bodar. Men till slut fick han tag på första killen han pratade med o han trodde att nån av hans anställde kanskeeventuellt hade nån nyckel...Jaa, efter 1 timme kom det en tjomme som öppnade. Och jag va ju skogstokig vid det tillfället och började gasta om hans chef ens visste vars hans anställde jobbade o allt möjligt tokigt...


Jaja, kom hem till slut i alla fall. Magnus(maskinisten) va så snäll och väntade med mig.


Onsdagen är en dimma....vet inte vars jag va eller vad jag gjorde, va så trött. Försov mig iaf...De va ju ganska väntat...


Idag ha jag fan inte gjort många knop...tråkigt som faan ha de vare idag...Lyckades iaf bränna ovansida handen på Jannes(maskinist)hammare...Bra att ta på hammaren direkt efter han har hamnrat i 15 minuter i sträck...Intelligent värre....


Imorgon ska Märta(en praktikant tjej)och jag gå in tidigare o duscha o göra oss i ordning innan alla äckliga gubbar ska in o göra sitt...haha...

Det blir bra det innan vi ska vidare till Grönan och käka oxfilé och inta höga halter av alkohol...


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards