Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Pernilla - 28 juni 2008 21:54

Igår va vi på Grönan. Gubbarna och jag. Vi var 22 stycken sammanlagt tro ja.

Högsta chefen va med oxå, skitskoj!

Vi körde femkamp, käkade på Tyrol och drack alldeles för mycket öl och shots.

Pernilla var full som en alika. Tjoade åt Christer Sjögren som uppträdde där att : Är du så jävla lat att du inte ens kan stå upp o sjunga så kliv av scen.

Hade enormt roligt. Tvångsdansade med en lastbilschaffis. Han dansade och jag följde bara med, inga fötter i backen...


*Dansade på bordet med min chef och en verkare.

*Rökte.

*Åkte berg och dal banan. Trodde jag skulle dö.

*Åkte bilarna med Victor, krockade med chefen hela tiden. Jag gasade o Victor försökte styra men han fattade inte riktigt att när han rattade så bestämde ju han även om vi skulle köra fram eller bak men han skrek på mig att jag skulle gasa framåt och inte bakåt. HAHA, vi va så fulla.

*Gick i spökhuset, alla 22 tro ja till och med...haha..

*Skrek GRIP över hela Grönan när Gripen gick åt fel håll...Min PC blev lite impad men samtidigt rädd för rösten. Ärvt av Mamma sa jag.

*Skickade iväg Gripen för att vinna en stor Tutti Frutti påse men han kom tillbaka med en boll...

*Sköt med maskingevär två omgångar och tjaffsade med idioten som stod bakom disken. Vilken idiot. Jag tappade min 50lapp bakom disken och ville att han skulle plocka upp den och han säger : Vadå, jag har inte sett nån 50lapp" och ler ett jävla hånflin.


Gjorde säker massa annat tokigt oxå men jag kommer inte ihåg allt..hahaha

Hade iaf en riktigt riktigt kanonkväll!!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards