Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Pernilla - 1 juni 2008 17:07

Vilken dag. Den har varit lång, jag har fått mycket gjort och jag har haft skoj.

Inte alla söndagar som är såna inte.


Imorse vaknade jag vid halv 6-6 tiden...näää tänkte jag, inte igen. Somnade om, vaknade vid 9 och klev upp, käkae lite frukost och stängde av tvn på en gång. Började diska, städa ocg dammsuga, torka golven. Shiit! Och klockan va bara 10....hmmm...

Tog en dusch o åkte ner till Conny. Han ha vare sjuk sen i onsdags och ville ha lite sällskap och hjälp så jag drog neröver.

Han bjöd på sockerkaka och kaffe, mums!

Sedan körde vi till Skärholmen, Conny skulle köpa en studentpresent till Carro. Vi hittade ett otroligt vacker halsband med matchande örhängen.

Sedan ville han in på Mera Mode och där hittade han 2 linnen och en skjorta. Riktigt snyggt. Jag lyckades hitta en vit t-shirt efter 15 minuter i kön på Gina Tricot.

Provade även en kjol(jaa tro det eller ej)som gick lite högre i midjan och hade hängslen, skitsnygg men icke rörlig tyg...ajaj...haha! Får leta vidare.

Och när jag åkte hemåt, vid Solna så var det en gul Mercedes Vito som körde förbi och vinkade åt mig! hehe!! :) Snygg karl!!

Så nu har jag shoppat lite GI mat som jag tro kan bli ganska gött. Idag blir det Kryddig lax och haricot vertes. mums!


Jaa, det var den dagen de!

Hur har eran dag varit?

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards