Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Pernilla - 15 juni 2008 00:19

Imorse vaknade jag vid 05:nånting..neeej...somnade om o vaknade 08:30...huh..utvilad! Nice!


Försökte trycka i mig frukost som jag hade glömt att handla dagen innan...Illa..

Sedan bar det av mot Blackebegr för att studera peabgubbarnas kunskaper i den så kallade sporten fotboll.

Det gick riktigt bra för dom de två första matcherna jag såg. En vinst och en oavgjord...Men första och sista matchen förlorade de och gick därför inte vidare i final.

Synd att jag inte hade kameran med mig för de såg ut som slagskämpar allihopa. Tomas(praktikanten)var blodig på hela högerbenet efter första matchen. Det regnade varje gång mina gubbar skulle ut på plan för att spela 1x15 min och slutade varje gång matchen var över. Helt otroligt.


Sedan träffades Conny och jag i Kista för lite shopping men först och främst MAT. Sååå hungrig jag va då. Tryckte i mig en chickybits tallrik, nyttigt Pernilla!


Jag lyckades pallra mig till H&M(kusin fridas fel)och där hittade jag 4 olika plagg som jag ville prova och jag köpte alla 4, helt otroligt. Detta har aldrig hänt förr.

Sedan pallrade vi oss vidare till Gina Tricot och där hittade jag tro det eller ej vänner men en KLÄNNING! Jaa, det är sant. Och en ljusblå t-shirt. Ekostyle! :)


Sedan åkte vi till mig och gjorde lite käk sedan ville jag impuls gå på bio så vi åkte till Kista(igen)och såg "What happens in Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den var riktigt bra!!


Jaa, en riktigt lyckad dag. Jag har sån jävla tur att mitt ex är en av mina bästa vänner. Vi var ju tillsammans i 3 år, förlovad och sambo i 2 år och känner ju varandra utan och innan eftersom vi gick in förhållandet med brutal ärlighet. Så det tycker jag är riktigt roligt.


Nää, imorgon ska jag tvätta, städa, packa o förmodligen ta en promenad med Anna. Ha en fortsatt trevlig helg allesammans!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards