Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Pernilla - 16 juni 2008 21:44

Igår va ingen bra dag för mig direkt.

Allt gick åt helvetet.


Morsan ringde o väckte mig på morgonen.

Tvättid 11:00

Åler till Jysk för att hämta solstolen de reserverat åt mig men Näää då va de stängt såklart.

Handla

Hungrig som ett svin hela dagen och sugen på massa onyttiga saker.

Tv´n flipprade heeeela dagen.

Ingen jävla radiomottagning i Märsta, helt värdelöst.

Internet jävlades.

Skulle sätta mig o plugga, äntligen. Läser första frågan och letar efter en viss ritning jag måste ha för att svara på fråga. Ritningen finns ej.

Då brister det för mig.


Morsan ringde precis när det brast för mig och hon fick höra världens tyck genom tiderna. Oxå skrattar hon dessutom som gör att jag blir ännu mer förbannad. Jag försöker ta några lugna andetag men misslyckas totalt med att lugna ner mig. Vi avslutar samtalet och jag får lusten att slå skiten ur någon.

Hmmm, väggen? nää...

Går lös på "slidern" och dörnar på Linkin Park på högsta volym. Lungar mig en aning och dunsar ner på golvet. Får ryck igen, ställer mig och tittar ut genom vardagrumsfönstret och ser att Conny har glömt kvar sina cigg.


Tar paketet och går ut på balkongen, sätter mig och tänder ciggen.

Fy faan va äckligt, mentol. Men jag sitter ändå där och röker och vreden försvinner sakta men säkert.


Crappy avslut på en crappy day!!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards