Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Pernilla - 2 juni 2008 19:25

Jag har börjar ett nytt liv.

Är så trött på makaroner o köttfärssås, mos o korv o sånt som jag har käkat varje vecka under alldeles för lång tid.

Så i söndags satt jag o klurade på lite nya recept, lite ny o fräsch mat med nya smaker.


Det blev följande:

I Måndags: Kryddig lax  http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showRecipe&lngRID=6753


I dag: Grekiska färsspett med tzatsiki http://www.recepten.se/recept/grekiska_faersspett.html


Imorgon: Kycklingfilé med zucchini http://www.recepten.se/recept/kycklingfile_zucchini.html


Mums filibabba!

Tycker dock inte om fisk så den ska jag nog fan skippa helt. Va inge gott.

Men den Grekiska färsspetten med tzatsiki rekommenderar jag starkt.


Till frukost äter jag lättsockrad yogurt med dinkelmusli och kiwi.


Står som flaggvakt 3 ggr/dag i Bromma...Boooooring as hell!

Brände mig på överarmarna idag...eller ja, den vänstra iaf...hmm..

Ska sätta mig i solen o plugga nu!


Kram på er alla o faan vad jag längtar hem till alla gooa vänner o härliga familjen!


Och en störd bild på mig får ni på köpet! Grattis! :)

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards