Mitt liv i ett nötskal

Direktlänk till inlägg 10 juni 2007

As nice helg

Av Pernilla - 10 juni 2007 16:35

Världens härligaste helg!


Jocke hämtade mig på Gideå flygplats.

Mamma o syster stod med öppna armar när jag kom, efter det följde en kanon mysig kväll med visning av videofilmer jag tagit på jobbet på mobilen samt många härliga samtal.


Lördagen kom mormor o morfar o fikade med oss. Morfar drog iväg på Jocked fyrhjuling och kom aldrig tillbaka. Han hade fått motorstopp och fick inte igång skiten igen för att citera morfar.

Sedan var det min tur med fyrhjulingen, tvingade Jocke att åka med mig. Det gick lite trögt i början, mycket att komma ihåg med växling o sånt krångel, haha. Fick ju aldrig köra moppe för killkompisarna förr så det var ganska svårt.


Sedan vid halv 3 snöret träffade jag Elin på stan. Jag var på jakt efter några snygga kortbrallor som jag kunde ha på krogen. Allt slutade med att jag hittade ett par snygga jeans iaf.


Malin Isaksson, Anna Olsson och jag samlades hos Elin på förfest. Vi drack lite öl, vin o cider sedan hämtade Jocke oss för att sedan köra oss vidare till O´learys. Väl inne så träffade jag Fjåtte, Bergom-Tommy, PissNisse från högstadiet, Jeanette Ramnitz, Carolin Larsson med flera. Fan va skoj vi hade. Jag började gäspa som en galning vid 11:30 tiden, men de andra drog med mig för att dansa så jag blev genast pigg. Då började hungern härja.

Till slut drog Malin, Elin o jag till Max. Civilsnuten stannade en bil nere vid busstation. Malin slet fram kameran o började fota. :)


Väl inne på Max så var det fan studentskiva där, kryllade av studenter som antagligen inte fått tillräckligt med mat på balen precis som vi inte fick.

Elin såg ett gammalt pök i kassan..haha.. Och hon såg dessutom en snubbe som jag antingen har haft sex med eller inte, ingen kommer ihåg så bra kan det inte ha varit, haha! Båda dessa "pök" eller inte pök skedde på Ulvön iaf. hihi!


Dessa brudar alltså, vilka härliga tjejer. Malin, Elin o Anna!

Ni ska ha ett stort tack för den här utekvällen, det var helt otroligt roligt!

Hoppas det sker igen vecka 31.

 
 
Elin

Elin

10 juni 2007 18:24

De va inge gammalt pök Pernilla, de va ju bara ett litet oskyldigt strul med hångel. Haha

http://elinstorm.blogg.se

 
Mallan

Mallan

10 juni 2007 20:33

Det var mycket trevligt igår=)

http://www.malini.blogg.se

 
Emma

Emma

12 juni 2007 00:33

låter som en mkt härlig helg tjejen :-) när blir nästa vända upp igen? sköt om dig, kramar!

http://etornqvist.blogg.se

 
Mallan

Mallan

12 juni 2007 22:18

Yes.. Måste ju ha det om man ska överleva i Kramfors :) Dock dröjer det ett litet tag till!

http://www.malini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 17 mars 2011 12:51

Tänk vad 1 år går förbi fort. Utan att man egentligen lever det. Helt otroligt att ett samtal med en främling kan rasera alla murar man byggt upp under 1 års tid. Känner att jag tagit ett lite större kliv in i vuxenlivet idag. Tagit itu med en ...

Av Pernilla - 22 februari 2011 14:27

Sen jag va sjuk sist började jag med Mivi Total. Och det har fungerat bra. Kommit igång med träningen, än en gång. Det blir tyngre och tyngre att komma igång med träningen efter varje gång man är sjuk. Tur att jag har bra vänner som peppar mig. T...

Av Pernilla - 17 december 2010 21:36

Nu va det länge sen, igen. Kommit igång med träningen sen ett par veckor tillbaka och det känns riktigt bra. Träningsvärk både från gympassen och jobbet. Leker armerare för tillfället.Snart, om exakt 4 dagar är jag i Örnsköldsvik! Fan vad jag längtar...

Av Pernilla - 14 november 2010 13:55

Världens bästa mamma kom ner med kusinen min och två av hennes vänner. Det var fullt hus här i fredags, middag i kista, öl, cider, vin sen begav sig Frida och hennes vänner till city för festandet. Mamma o jag såg lite på tv, snackade en massa oc...

Av Pernilla - 5 november 2010 13:48

Oj mina vänner va länge sen det var nu jag skrev ett inlägg. Har haft fullt upp och inte direkt varken orkat eller velat skriva nåt. På jobbet går allt superbra, trivs som satan och alla gamla konfliker är utredda. Känns otroligt skönt vill jag l...

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards