Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Pernilla - 28 juni 2007 15:55

Igår sov jag mest hela dagen, man blir helt slut på av allt det onda.

Vaknade i morse och kände mig lite bättre. Idag har jag kunnat gå nästan helt upprätt, satt mig på toaletten utan att det tog 10 minuter att sätta sig. Men mest har jag legat och vilat, det känns bäst då, minst ont.


Min chef ringde o frågade hur jag mådde och frågade en massa on hur de gjorde på sjukhuset osv. Han var riktigt orolig sa han. Känns helt underbart att ens chef bryr sig om en, uppriktigt. Synd att inte fler är som han.


Jag hoppas verkligen att smärtan i magen går över snart så jag kan börja arbeta igen, saknar jobbet som en galning.


Vill oxå gärna vara frisk tills på lördag eftersom jag och Susanne ska ner till Göteborg och hämta atosen. Har nämligen bokat tågbiljetter till oss på nerresan för nästan 2000 kr. Helt sjukt vad dyrt tågbiljetterna är.


Det är troligast blindtarmen som är problemet. Jag har ju ont på höger sida, nedre delen av magen. Det gör ont när man går, står, sitter, ligger, allt. Helt sjukt. Emma och syrran hade samma som jag...Ont från och till i ungefär ett års tid så det är väl dax för mig att opereras snart isf...Om det nu är blindtarmen...


Kommentera gärna.

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards