Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Pernilla - 17 juni 2007 12:06

Igår var en väldigt väldigt lyckad och mysig kväll.


Vi åkte till stan o käkade på Papa Gallo på götgatan, otroligt mysig restaurang med kanonpersonal och underbar mat. Mitt favoritställe i stan.


Vi beställde in vitlöksbröd med oliver & olivolja som förrätt.

Sedan tog jag en plankstek och Conny tog en kötträtt med råstekt potatis.

Till efterätt delade vi på en Camenbert med hjortronsylt o glass.

Grymt god mat, hade fan ont i magen efter att ha tryckt i sig all denna mat.


Sedan tog vi en mysig promenad i gamla stan och bara myste i kvällssolen.

Tog en sväng förbi slottet där Conny en gång i tiden har stått som vakt.

Strosade längs de mysiga gränderna och in i små härliga butiker.

Jag hittade en tändare till Conny där texten löd någonting med "Horny little devil", jag hittade ett armband och Conny köpte en faketattoo för att lura grannarna, haha!


Perfekt kväll. Vi blev kära på nytt igen, helt underbart.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards