Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Pernilla - 2 juni 2007 23:03

Hjälpte Conny att jobba idag. Åkte ut till Nacka och armerade en mur. Man tror att armera inte tar nån tid eller är speciellt krångligt men oj så fel jag hade. HAHA! Det ska måttas o mätas och najjas och kapas. Inte bara inte. Vi rev oss på najtråden som galningar. Blodpappret var fint. Rev mig på överarmen och armbågen. Conny klarade sig med bara armbågen. haha! 



Ikväll skulle vi egentligen grilla här på gården men än en gång blev det inte av. Så Conny och jag åkte till Amazon på Heron City o käkade. Conny tog lammytterfilé, den var GRYM! Jag tog Souvlaki - marinerad, grillad fläskfile med Tzatsikiröra, inte alls lika bra.


Efter det så gick vi till Spinners o spelade lite spel, jag vann nästan allt. tihi! Jag käkade lite glass och Conny tog en latte, vi myste i solen utanför Heron.


Sen gick vi upp o köpte popcorn o baconsvålar o såg på Epic Movie. Popcornen va grymma men Epic Movie sög så in i bomben. Den va så grymt dålig så fy faan.

Skådisarna måste de ha hittat i nån jävla kontainer, vissa av filmerna de gjorde parodi på visste man inte ens vilka de var. Allt var extremt överdriver och löjligt. Ingen var lik nån som de försökte likna. Näää rent ut sagt åt helvetet, usch! Se för faan inte den. Trailern är inte ens värd att se.


Vi skulle ha sett Blades of Glory istället som jag ville se, men Conny trodde att den var kass. Pirates skulle vi se med Kevin någon gång så den kunde vi inte se heller.


Jaja, nu är vi hemma iaf. Frös som galningar. Jag hade bara kortbrallor o tröja o Conny t-shirt. Lite väl kallt, 12 grader. Inte sommarvärme direkt...än.


Imorgon blir det härliga mys-slappar dagen i solen med lite tvätt o storhandling av matvaror.  


Måndag är det jobb igen, längtar. Så himla roligt jobb. Både Johan(verkaren) och Mats(platschefen) har tjatat på gubbarna att de inte ska vara rädda eller tveka att låta mig göra saker. Utan att jag ens sagt något för jag har trivts med sysslorna hittills.

Man kan ju inte saker och ting från början så man tar det bara lugnt och försöker klura ut vad som ska hända och ske. Men nu fattar jag och ser en helhet i det vi ska göra så nu är det fritt fram. :)


Imorgon kommer den fina berättelsen om mitt hälsobesök på Previa i Kista. Missa inte det, en höjdare!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards