Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Pernilla - 24 juni 2007 17:58

Usch vilken stressig vecka jag nu lagt bakom mig.

Förra söndagen var det ju konsert i city som jag va på med grannarna. Ingen spritservering, tack gode gud. haha!


Onsdagen med PEAB var kanonhärlig. Satt med självaste chefen Björn vid middagsbordet på båten när vi skulle åka hemåt. Han är grymt trevlig.

Två timmars båtresa till en skärgårdsö, 7-kamp där mitt lag kom 4:a av 6 möjliga...Jag gjorde en bra insats. Sorgligt nog så vann platschefens lag och han blev väldigt skrytsam, haha!

Vi kom hem vid 12 tiden så torsdagen var hyffsat seg. Jag gjorde inte mycket den dagen...Joo jag somnade på 11 fikat vid matbordet.


Somnade när jag kom hem från jobbet på torsdagen, tydligen Conny oxå, han vaknade vid 17:30....Inte bra eftersom Susann(connys syster)skulle åka med oss och hon skulle komma 19:00. Vi hade inte packat, käkat, inget.


Väl nere i Malmköping vid 21 tiden så fikad vi lite sen gick alla o la sig, va helt slut på.

Fredagen blev lugn för min del, tog nån bira men va inte speciellt sugen sen onsdagens bravader. Regn o skit bara, men annars riktigt trevligt med god mat o trevliga människor.

Lördagen blev även den lugn, regn dessutom men på eftermiddagen sken solen o vi körde 5 kamp o spelade lite plump o maja. Jag fick looser medajen när vi körde plump men sen gav jag igen när det blev Maja så allt slutade med att Danne(susanns man)fick sova med looser medajen.


Jag drack inte ett jota på lördagen men man kunde fan tro att jag drack mest, jag var helt crazy. Satt o sjöng o tjoade o flamsade på, det var skitskoj.


Jaa, det var den helgen det.


Stora Grattiskramar till min söta lilla Elin! Hon blev bortglömd i all fylla o stress. Jag känner mig som en sketen mygga! :(


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards