Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Pernilla - 28 oktober 2008 10:59

I fredags åkte jag till Övik för att fira mormor som fyllde 70 år.

Fredagskvällen besökte vi stubbis där mormor, morfar, mormors yngre syster Britta, hennes man Stefan, deras dotter Lisa och hennes son Arvid va.

Lilla Arvid är det nyaste tillskottet i släkten på sina 8-9 månader och va den snällaste lilla grabben jag träffat.


Lördagen åkte vi till Stubbis där vi alla skulle fira mormors speciella dag.

Maten var enormt god. Beställd från någon underbar dam som jobbar på Ica.

Mormor fick en lila dammsugare av oss, satinlakarn, klocka osv.

Blommor fick hon även från Conny som jag hade fixat och efter hon läst kortet så stod hon bara o gapade o tyckte det var otroligt snällt av han.


Lördagkvällen var tillägnad Elin o lite drinkar. Vi åkte först till Cover Club och insåg att antingen var temat PRO eller så vette faan....Vi tog en drink, garvade sen drog vi till O´learys där vi hade riktigt roligt, dansade, drack, träffade Frida, Fia, Mogge o Vesse. Roligt som fan att träffa folk man inte sett på flera år.

Efter allt dansande satt en pizza fint.

Det blev en riktigt härlig helg.

Synd att man inte träffar släkten från västkusten oftare..Kanske ett besök dit i sommar inte vore helt fel.

Här kommer lite bilder:

1. Stefan o Arvid

2. Lisa o Arvid

3. Mormor, den enormt goda maten o alla blommor

4. Mormor o morfar så söta!

5. Pelle, Frida, Stefan, Jonas o Morfar

6. Sigge leker död

7. Min nya frillan by Frida Nylander



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards