Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Pernilla - 16 oktober 2008 17:56

Hela denna vecka, från måndag morgon har sugit!


Min maskinist ha varit på älgjakt så vi fick en annan denna vecka o ja....det är skillnad på maskinister o folk som kör grävmaskin. Oj oj oj....

Man blir oerhört botrskämd med bra maskinister.

Så det har gått jävligt trögt denna vecka helt enkelt. Haft ont i magen varje dag på väg till jobbet bara för att jag blir såå stressad över allt.

Har jobbat själv dessutom.


Då ska jag liksom ta hand om ALLT. Lastbilarna som kommer in, guida dom, försöka komma överens med maskinisten hur allt ska läggas upp, förstå arbetsledaren, hans planer o försöka förklara för maskinisten detta sedan 10 ggr ungefär. Jaa o en jäkla massa andra saker.


Nää en riktigt riktigt riktigt pissig vecka.

Man kan vara less o trött sen kan man vara jävligt less o trött o jag har nått över den gränsen så jag antingen skiter o allt eller stressar ihjäl mig genom att handjaga med skyffeln för inte fan gör han en plan yta heller...


Jaa...blää bara!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards