Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Pernilla - 9 oktober 2008 19:35

Jaa då har man haft en "sån här dag" igen....

Idag skulle jag hinna tvätta, diska, handla, laga käk, duscha o packa....Helt jävla galet kan jag lova.

Joo, kom hem satte på två maskiner, satte mig i bilen o drog iväg.

Bettan kändes lite skum...Oxå tvätstopp 300 meter från parkeringplatsen liksom....I en kurva så klart dessutom....


Så jag ringde morsan o skrek rakt ut i ren panik.

Till slut så ringde jag bärgaren som kom snabbt.

Han va trevlig som bara den o det hela slutade med att han skulle fixa min bil. Lilla Bettan har inte blivit servad på....nånsin? Vad vet jag...

Jag kör ju bilen så sällan så jag tar inte speciellt bra hand om den.


Jaa, han fick en liten slant eftersom chefen hans måste ha in pengar för utkärningen. Han fick igång bilen, vi åkte till en automat så jag tog ut en minimal slant o bytte nummer. Så han borde ringa snart så ska han få ta bilen över helgen o pula på.

Helt galet vilken tur jag har att stöta på dessa underbara människor, helt otroligt.


Dessutom när jag står i kön för att ta ut pengar, sprang dit, så blev jag erbjuden att gå före i kön för han tyckte jag verkade ha så bråttom. Det var bara att tacka o ta emot.


Sen in på affären, handla krubb, hem, till tvättstugan, hänga tvätt, upp o laga mat, käka, hämta tvätt, packa o nu sitter jag här....Helt slut på.


De va den dagen de!

Hoppas ni haft en bra dag!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards