Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Pernilla - 19 oktober 2008 12:21

Gårdagen blev väldigt...spontan!


Sussie(jobbade tillsammans med henne på Anne Blom)ringde strax innan 21 och ville att jag skulle komma till stan. Tittade runt i vardagsrummet där jag satt med popcorn o en film o sa Jag kommer!

Så jag lyckades missa bussen 21:15 så jag fick gå till station, tog 30 min, gick värsta omvägen, vet ej riktigt varför....

Tåget gick 22:04 men med den vanliga oturen man har så blev tåget stående efter halva vägen pga snorungar kastat sten på tåget och något va trasigt men till slut åkte vi vidare.

Kunde till slut pallra mig in på Fenix på Götgatan vid 23 tiden.


Vi hade grymt roligt där, dansade o drack o dansade ännu mer på begäran av en mycket sprallig tjej som tydligen fyllde år.

Sussie hade fått en man på släpet som var akrobat på en amerikansk cirkus. Han bodde i Sollentuna så han och jag skulle följas eftersom han var en sådan gentleman. Men han blev lite väl klängig och en annan buss som gick förbi Sollentuna kom och då tvingade jag på han på den bussen.


03:30 va jag hemma efter en hemsk bussresa med svidande ögon så trött va jag. Höll på att somna hela vägen. Bussresan tog 1 timme o 20 minuter. SUCK!

Slog skallen i rutan för att jag nickade till, aj!


Men nu ska jag åka o handla o sen ska jag tvätta.

Hoppas ni andra får en roligare söndag!


***Desssutom ska jag till Övik nästa helg o fira min mormor som fyller 70 år och på lördagen blir det utgång till antagligen Cover Club.

Såå om ni vill ut o röja med Elin o mig så hojta till!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards